Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Rozpočet

Rozpočet

Obec Neplachovice, v souladu s ustanovením § 3 odst. 4, § 11 odst. 4, § 17 odst. 8 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, zveřejňuje na svých internetových stránkách schválený rozpočet Obce Neplachovice a jeho schválené změny v průběhu roku, schválený střednědobý výhled rozpočtu Obce Neplachovice, schválený závěrečný účet Obce Neplachovice. Uvedené dokumenty najdete obecni-urad/uredni-deska/ - Hospodaření obce, rozpočet a rozpočtová opatření

Do  listinné podoby těchto dokumentů můžete nahlédnout v úředních hodinách na Obecním úřadu Neplachovice

Strategický plán rozvoje 2016 - 2025

plan

Zpravodaj obce

zpravodaj

Mobilní aplikace

 logo mobilní aplikacegoogle-play-downloadapp-store-download

Kalendář

Mikroregion Opavsko Severozápad

      

Mikroregion Opavsko Severozápad

Dokumenty k finančnímu hospodaření Mikroregionu Opavsko severozápad

V souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, zveřejňuje Mikroregion Opavsko severozápad na elektronické desce, www.opavsko-severozapad.cz, vybrané dokumenty k finančnímu hospodaření Mikroregionu Opavsko severozápad. V listinné podobě lze nahlédnout v sídle DSO, tj. Úvalno č.p. 58, na podatelně. Jedná se o střednědobý výhled rozpočtu, rozpočet, závěrečný účet, rozpočtová opatření a pravidla rozpočtového provizoria.

Projekty

Strategické plánování...

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa Neplachovice

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 1
DNES: 223
TÝDEN: 3165
CELKEM: 680603

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Navigace

Výběr jazyka

  • cz
  • en
  • de
  • pl

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

4. Základní informace k životní situaci

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Vzdělávací zařízení s právní subjektivitou (právnická nebo fyzická osoba).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o akreditaci na doporučeném formuláři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, který musí obsahovat tyto náležitosti, dle typu podané žádosti (profesní kvalifikace nebo čistá rekvalifikace) se mohou mírně lišit:

  • identifikační údaje,
  • doklad o zaplacení správního poplatku,
  • doklad o oprávnění k poskytování vzdělávacích služeb,
  • název rekvalifikačního programu,
  • název pracovní činnosti,
  • profil absolventa,
  • vstupní předpoklady,
  • forma vzdělávání,
  • rámcový rozvrh hodin výukového dne,
  • způsob ověření získaných znalostí a dovedností, složení zkušební komise (v případě dílčí kvalifikace autorizovaná osoba),
  • učební plán,
  • učební osnovy,
  • popis průběhu praktické výuky,
  • seznam literatury,
  • údaje o garantovi,
  • údaje o lektorském sboru,
  • popis materiálního, technického a prostorového zabezpečení,
  • informace o evidenci dokumentace,
  • vzor osvědčení o rekvalifikaci / potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Písemnou žádost o akreditaci, včetně dokladů, které tvoří přílohu žádosti (např. doklad k poskytování vzdělávacích služeb).
V průběhu I. pol. roku 2015 bude možné žádost podat v elektronické podobě přes Informační systém pro akreditace; aktuální informace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
V současné době je publikována Databáze udělených akreditací, která je součástí Informačního systému pro akreditace.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Doporučené formuláře pro podání žádosti naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Formuláře jsou rozlišeny dle typu žádosti - na profesní kvalifikaci a čistou rekvalifikaci.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek za jednu pracovní činnost (jednu variantu učebního plánu) činí 1 000 Kč; lze jej uhradit převodem na účet nebo kolkovou známkou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta je 90 dnů ode dne doručení žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím elektronické pošty je možné zasílat dotazy k vyplnění žádosti, popř. jiné otázky.
Žádost o akreditaci zatím není možné podávat elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.02.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.